قوانین و مقررات

نرم افزار همقدم اولین سامانه ارائه دهنده خدمات همراهی برای انجام کارهای خارج از منزل می باشد که توسط شرکت آرامش آفرینان آینده به شماره ثبت 512963 و شناسه ملی 14006936488 طراحی و در سال 1397 وارد بازار گردید.

این نرم افزار جهت تسهیل ارایه خدمات همقدم ها به مشتریان طراحی گردیده و کلیه کاربران اعم از مشتریان و همقدم ها پس از مطالعه کامل شرایط و مقررات، اقدام به ثبت نام و استفاده از این سامانه می نمایند که به منزله قبل تمامی شرایط و مقررات این سامانه می باشد.

انواع خدماتی که مشتریان می توانند از طریق اپلیکیشن همقدم درخواست نمایند شامل موارد زیر می باشد:
1. خرید
2. اوقات فراغت
3. کارهای اداری
4. سلامت
5. سایر

- در صورتیکه مشتریان درخواستی داشته باشند که در چهار دسته اول خدمات قرار نگیرد، با انتخاب گزینه سایر و نوشتن توضیحات درخواست خود، می توانند درخواست خود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است در صورت انتخاب گزینه سایر نوشتن توضیحات درخواست الزامی می باشد و در صورت انتخاب سایر گزینه ها اختیاری می باشد.

- همقدم ها در تایید و یا رد درخواستهای ارسالی از طرف مشتریان آزاد هستند و هیچ گونه محدودیت و یا الزامی در خصوص تایید درخواست ها برای آنها وجود ندارد ولی در صورت تایید نمیتوانند آنرا لغو نمایند.

- مشتریان می توانند پس از مشاهده اطلاعات شناسایی همقدم، آنرا تایید و یا رد نمایند و هیچ الزامی در خصوص تایید نهایی درخواست برای انها وجود ندارد.

- در زمان ثبت نام مشتریان  اطلاعات شخصی خود را که شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن و ... است از طریق سایت و یا اپلیکشن وارد می نمایند. 

- با توجه به قوانین و مقررات، درخواست های همقدم بر اساس نوع جنسیت فرد درخواست کننده، برای همقدم ها ارسال می گردد بدین معنی که درخواستهایی که توسط یک خانم ارسال می گرد فقط برای همقدم های خانم و درخواستهایی که از طرف یه آقا ارسال می گردد فقط برای همقدم های آقا ارسال می گردد لذا در صورتیکه برای پدر، مادر و یا سایر بستگان خود میخواهید درخواست همقدم نمایید کافی است در قسمت منو اطلاعات مربوط به فرد مورد نظر را وارد نمایید و سپس برای آن درخواست همقدم نمایید. اپلیکشن همقدم از ارسال درخواست همقدم برای همقدم های غیر همچنس معذور می باشد.

- کلیه همقدم ها پس از گذراندن مصاحبه های تخصصی  با مدیران شرکت و همچنین گذراندن دوره های آموزشی و ارایه مدارم مربوط به سوء پیشینه به عنوان همقدم  در اپلیکشن پذیرفته می شوند. 

- در خصوص مشکلات مالی که احیانا بین مشتری و همقدم رخ می دهد شرکت مسئول می باشد.

- مشتری  هزینه خدمات استفاده شده را بر اساس مدت زمان خدمت و مبلغی که اپلیکشن تعیین می نماید از طریق ، نقدی، آن لاین و یا موجودی حساب پرداخت می نماید.

-در صورتی که مشتری کیف پول خود را شارژ نموده و پس از آن درخواست عودت وجه خود را داشته باشد،می تواند با ارسال ایمیل به آدرس info@hamghadami.ir  و شماره تماس 88787121-021  درخواست عودت وجه نموده و با اعلام شماره حساب کاربر ثبت نام شده ،وجه کیف پول نهایتا ظرف 72 ساعت به حساب مشتری باز خواهد گشت.

- با توجه به اینکه خدمات قابل ارایه  از نوع همراهی می باشد لذا هیچ گونه خدمات پرستاری و یا مراقبتی به مشتریان ارایه نمی گردد و همقدم ها از ارایه این نوع خدمات معذور می باشند.